Gamsova smer

V-/IV, III
Carmen in Davo Karničar 15.8.1997.

Čas plezanja: 3.5h.

Smer poteka v steni z dobro skalo.

Dostop: od Češke koče mimo Vratc po lahkih prehodih na melišče nad slapom Čedca (II) in pod steno (45 min). Druga možnost je z Jezerskega po desni strani mimo slapu Čedca (lovska pot – glej dostop za slap Čedca) in po melišču do stene, 2 h.

Sestop: lahko po grebenu navzdol in po prehodih na Zgornje Ravni. Druga možnost je vzpon po grebenu do poti na Kočno (izpostavljeno).

Vstop na desni strani velike pregrade v vpadnici dobro vidnega preduha (okna) v steni. Po neizraziti polici rahlo v desno do okna. Skozenj (20 m, III) na dobro stojišče. Po levem sistemu neizrazitih kaminov navzgor do plošče, ki jo obidemo na levi in na stojišče pod rumeno lopo (IV+). Prestop desno preko krušljivega previsa (V-) na rebro, ki ga prečimo in nadaljujemo proti desni. Po dnu velike kotanje navzgor do odprtega kamina na levi. Po njem (20 m) do plati. Čeznje (IV) proti velikemu zobu na grebenu. Mimo njega in po rušju na greben.