Hrepenenje

VI-/V+, IV
Davo Karničar 10.6.1987.

Smer poteka v desni polovici Škofove kape, po vpadnici njene najvišje točke. Osrednji, najtežji del stene preseneča z raznoterimi oblikami in ponuja prijetno plezanje v monolitni skali.

Priporočljiva oprema: zatiči od št. 3 do 6 in nekaj daljših klinov.

Dostop: po stezi do slapu Čedca in desno ob njem po grapi do razcepa. Po desnem kraku pod steno. 1.30 h.

Sestop: po grapi za Škofovo kapo, mimo slapu Čedca v dolino, ali nad njim po lovski stezi na vratca in v Češko kočo.

Od vstopa v Smučarsko varianto 20 m vodoravno desno do plitvega žlebu. Po njem 15 m navzgor (III), prestop desno in dalje do udobnega stojišča pri macesnu (tu je ločnica med krušljivim, poraslim svetom in čvrsto steno). Od njega po plateh levo (IV) pod drugo poč, ki se konča 60 m višje. Po njej do prve zapore, ki jo ob-plezamo desno (V-) in dosežemo ključni del poči, ki jo na levi in desni omejujeta gladki plošči (VI-). Nad tem mestom polica prekinja težave. Naravnost navzgor 5 m (V+), nato naprej 20 m po poči (“po kakršnih hrepenimo željni svobode”, V). Na koncu poči prestop desno preko manjšega previsa (V+). Od tu sledimo neizrazitemu stebru, najprej po prehodih v levo, kjer krajša poč nudi še nekaj užitka, nato pa rahlo desno proti vrhu (mestoma IV+).