Kombinacija

V/III-IV
Drejc in Luka Karničar ter Rado Markič 4.7.1986.

Čas plezanje: 4-5h.

Sestop: izza Velikega Kupa je možno sestopiti na vzhodno ali zahodno stran. Proti vzhodu sestopimo nad slap Čedca in po lovski poti v dolino. Proti zahodu se spustimo preko krajše razbite stene v Grapo (smer št. 23) in po njej v dolino. Sestop je v obeh primerih orientacijsko zahteven in traja do Jezerskega 3 h.

Vstop kot pri Centralni smeri. Pol raztežaja po njej, nato proti desni (po robu velikega odloma) 3 raztežaje. 20 metrov pod osamljenim macesnom na robu prečimo desno in nekoliko navzdol na veliko gredino. Po njej dva raztežaja in naprej po ne preveč strmih gladkih ploščah proti desni še dva raztežaja pod izrazito zajedo. Strmo navzgor do črne zajede (k) in po njej 10 m (kk – stik s smerjo Tarantela). Iz zajede levo okoli previsa. Dalje večinoma po levem stiku dveh sten, dokler ne pridemo do zapore. Desno na greben (stik s Tarantelo, Spomladansko smerjo in Medo-Puhek). Raztežaj po grebenu nato proti levi v izrazito škrbino in na vrh