Medo Puhek

V/IV
Luka in Tone Karničar 25.9.1977.

Dostop: z Jezerskega mimo smučišča, nato po gozdni poti, ki preide v lovsko stezo, ki vodi na strmo poraslo pobočje, ki sega najvišje v steno Kupa (2.30 h).

Sestop: na melišče med Kupom in Kočno in levo po njem do skoka. Levo po prehodih preko plošč do gruščnate gredine. Skok preplezaš po levi strani in po lažjem svetu na melišče. Po njem skrajno levo navzdol do Jezerskega (3 h).

Vstop je pri izrazitem poraslem stebru 100 m pod vrhom porasle grape. Čez steber (IV) na položnejše plati, levo preko njih 50 m. Čez previs (IV+) navzgor na stojišče pod gladko zajedo (10 m levo je luska). Od tu desno po razčlenjenem poševnem, krušljivem kaminu (mesto V-). 10 m zračne prečnice (3 m vesno) na stojišče. Naravnost navzgor (3 m, V), do stojišča na prodnati polički. Z nje čez previs (V), 20 m navzgor, 10 m levo po krušljivi steni (IV+) in prestop okoli roba v lahek kamin. Na njegovem vrhu levo po strmi poči, ki se zaključi z lahkim kaminom. Dalje po položnem svetu na greben. Tu je stik s Tarantelo in Spomladansko smerjo. Po eni izmed njih na vrh.