Inamova smer

V-/IV+, IV
Dita Perčič, Tone Perčič, Marijan Ručigaj in Drago Šegregur 21.7.1974 (Reg.).

Čas plezanja: 5-6h.

Smer je posvečena Francu Inamu, ki je umrl v snežni nevihti 31. 12. 1973 pri Domu pod Storžičem.

Smer poteka po levem razu velikega stebra v severni steni (Kup). Lepo prosto plezanje v dobri skali. Zanimivi naravni prehodi. Ponavljalcem priporočamo 8-10 klinov. Po dolžini in težavah se smer lahko primerja s Skalaško smerjo v severni steni Triglava.

Dostop: od Makeka po lovski stezi proti slapu, ki ga obidemo na desni, nato po melišču pod steber (2 h).

Sestop: 100 m po grebenu, nadaljnjih 100 m po grapi, nato prečimo levo po travnatih vesinah do gruščnate gredine. Naprej levo po prehodih preko plošč do naslednje gruščnate gredine. Skok preplezamo na levi strani in po lažjem svetu na melišče in po njem navzdol do Jezerskega (3 h).

Iz grape vstopimo v levo stran stebra. Nato 2 raztežaja rahlo desno proti razu. Težaven prestop na raz (-V), nekaj metrov navzgor in levo na dobro polico. Z njenega konca v krušljiv kamin in levo navzgor na polico. Čez navpičen prag in pod značilen kamin. Po njem (IV+, k) raztežaj navzgor in levo po ploščah na rob. Po lahkem svetu proti desni (možic), nato levo na veliko polico. Po razčlenjeni steni levo navzgor v lažji svet. Desno v kamin, ki ga tvori od-počena luska. Preko njega (-IV), nato na gredino v sredini stene. Nekaj raztežajev lahko proti zgornjemu delu stebra. Po najlažjih prehodih desno navzgor do izrazite zajede. Pod njo prečimo v desno do luske. Nekaj metrov navzdol in naprej po žlebu na rob raza. Od tu levo po grapi proti vrhu.