Spominska za Luka in Radota

V/IV+
Davo in Drejc Karničar 25.8.1997.

Čas plezanja: 3.30h.

Smer je posvečena Luki Karničarju in Radu Markiču, ki sta se 10. 6. 1997 smrtno ponesrečila na vaji GRS na Okrešlju.

Dostop: s Češke koče prek Vratc na melišče nad Čedco (lahko tudi z Jezerskega mimo Čedce). Preko melišča, nato po prehodih v Velikem kupu (II-III), proti levi na vrh skoka. Nadaljujemo na sredi doline. Za kupom po položnih ploščah proti levi navzgor do stene. 2.30 h.

Vstop kot za Vikijevo izstopno varianto. Po njej en raztežaj, nato po prvi široki gredini dva raztežaja v desno. Ko se strma stopnja nad gredino skoraj konča, čeznjo (gladek prestop, IV) na še večjo ravno polico pod izrazito poč na desni (možno je plezati tudi dva raztežaja po Vikijevi in šele nato desno po gredini pod poč). V kotu ob poči (V), nato desno okoli roba po neizraziti poči in naravnost na stojišče (k). Prečka vodoravno levo 10 m (IV+) pod izrazito poličko, ki poševno prereže monolitno navpično steno. Po ozki in izpostavljeni polici navzgor (2k, zelo lepo plezanje) do stojišča na robu. Prehod v levo in okrog roba (V-, izpostavljeno) na velike položne plati. Po sistemu razčlemb proti levi, nato po enem raztežaju pravokotno proti desni (še vedno sledeč razčlembam) v vznožje kamina. Pod previs (k) in desno v gruščnat kamin, iz katerega splezamo po krušljivem levem robu (naloženo). 20 metrov desno po položnih ploščah na stojišče. Naravnost na greben (V-) in po njem (strme stopnje) na vrh Kočne.