Beli steber

V A2/IV, III
Metod Humar in Tone Škarja 27. do 28.7.1975.
ZP in 2. P Metod Škarja in Miro Šušteršič 3. do 4.1.1981.

Dostop: Od Doma v Kamniški Bistrici po markirani poti in mimo spodnje postaje tovorne žičnice na Kokrsko sedlo v Konec (Pod Trato). Še naprej po cesti ter dalje levo 50 m po lovski poti čez grapo do lovskega stojišča. Dalje po poti skozi gozd vzporedno nad grapo. Malo pred drugim lovskim stojiščem levo po komaj zaznavni gamsji stezici. Mimo vstopa v Bosovo smer do zadnjih dreves. Pod njih tik pod steno po strmih travah mimo vstopa v smer Beli steber na široko gredino pod značilno gladko steno. Po gredini levo do stene. 2 h.

S travnate gredine, desno od spominske smeri Marije Kaplje. Po gredi navzgor proti desni in naravnost skozi kamin pod streho. Levo pod njo, malo navzgor in desno pod previsi. Še malo desno, na to levo navzgor po gredi pod previsi do žleba. Po njem in skozi kamin ter desno navzgor pod previs. Čezenj in navzgor čez krušljive plošče ter desno pod macesen. Navzgor mimo macesna in levo skozi rušje na vrh stebra. Levo v grapo in po njej navzgor do grebena (stik z Bosovo smerjo). Po njej navzgor na vrh.