Orion

VI A2/V, IV, II
Metod in Tone Škarja 23.12.1984.
Prva znana PP NP (VII) Urban Novak in Andrej Rezar.

Dostop: Od Doma v Kamniški Bistrici po markirani poti in mimo spodnje postaje tovorne žičnice na Kokrsko sedlo v Konec (Pod Trato). Še naprej po cesti ter dalje levo 50 m po lovski poti čez grapo do lovskega stojišča. Dalje po poti skozi gozd vzporedno nad grapo. Malo pred drugim lovskim stojiščem levo po komaj zaznavni gamsji stezici. Mimo vstopa v Bosovo smer do zadnjih dreves. Pod njih tik pod steno po strmih travah mimo vstopa v smer Beli steber na široko gredino pod značilno gladko steno. Po gredini levo do stene. 2 h.

Vstop 50 m levo od skupine dreves in levo od dveh poči, ki prerežeta celo steno. Prvi raztežaj vodi po smeri Minke Šimenc. Nekaj metrov navzgor do značilne bele luske. Čez njo in po poči proti desni v dno kamina. Po kaminu navzgor, dokler ne preide v previsno zajedo. Prestop desno na strmo gredo, ki vodi iz leve v desno poč ter po njej do polovice na stojišče (odcep smeri Minke Šimenc). Dalje 2 m po plošči navpično navzgor in levo v dno zajede. Levo na raz, malo po njem in nekaj metrov po zajedi, dokler ne postane previsna. Dalje poševno proti levi čez dva previsa na stojišče na stebričku. Poševno levo navzgor po strmi plošči pod črnim previsom, do belega previsa. Čezenj v vdolbino in preko na slednjega previsa v zajedo. Po njej nekaj metrov, na to poševno proti desni. Ko postane svet odprt, naravnost navzgor proti previsni zajedi do stojišča na majhni polički sredi plošč. Po previsni zajedi in rahlo proti levi do stojišča v vdolbini. Desno v dno kamina, malo po njem in desno na gred, ki vodi desno navzgor. Po njej in čez previs ter čez plošče na stojišče v vdolbini. Po gredi 30 m proti desni, nato proti levi na stojišče levo od macesna. Raztežaj in pol po strmem travnatem svetu pod gladkimi ploščami desno navzgor. Ko se svet odpre, raztežaj navzgor na polico pod sivo previsno glavo. Po polici levo in po gredi poševno levo okoli roba. Dalje po lažjem svetu, iskaje prehodov še približno 500 m navzgor na rob stene.