Dostop z Jermance – Južni greben

I-II
Prvi plezali lovci.
ZP Lojze da Reggi pozimi 1923.

Dostop: Od Doma v Kamniški Bistrici po markirani poti proti Kamniškem sedlu. Ko se nad spodnjo postajo žičnice svet položi, levo na gozdnato sleme – Jermanca.

Sestop: Še 100 višinskih metrov po skrotju navzgor in po drnastem grebenu na vrh Brane.

Z levega dela gozda po kolovozu na gozdnatem slemenu navzgor. Po približno 50 m (višinskih) desno po lovski stezi. Po njej nekaj deset metrov do odcepa slabo vidne stezice, ki vodi v levo. 15 min po njej, dokler se ne konča na manjši skalni ostrogi. Naslednjih 500 višinskih metrov se vzpenjamo iščoč prehode po redkem gozdu, med belimi skalnimi grebenčki in travami. Na višini 1600 m se svet odpre. Nadaljujemo skozi ruševje, ki je leta 2003 pogorelo. Sledi nezahtevna plezarija čez grebenček pod Kaptansko glavo in po njem na njen vrh. Sledi neroden spust v sedelce. Lahko pa pred vrhom (1900 m) zavijemo levo po izraziti stečini, ki nas pripelje pod slikovite stene Za Butaro. Od tam prečno levo (rdeči znaki), nato nekoliko nerodno (I-II, 50 m) čez skalovje v grapo. Po njej navzgor na sedelce med Kaptansko glavo in Brano.