Vojkina smer

V+/V
Stane Klemenc in Bojan Pollak 11.6.1977.
ZP Cene Berčič, Marjan Kregar in Bojan Pollak 2.3.1981.

Dostop: Iz Kamniške Bistrice v Konec (glej uvod za Skuto) in naprej proti Žmavčarjem. Ko pride steza ven iz gozda na melišče, desno vodoravno po čistini na poraslo ramo. Spust v Kotliško grapo in po njej navzgor približno 400m. 2,30h.

Vstop levo od zajede, po gredi, ki edina omogoča lažji vstop v steno. po grapi navzgor in desno okoli roba ter desno navzdol (s pomočjo vrvi) 7m na plat in desno na poličko. Desno in naravnost navzgor na gredo. Dalje naravnost navzgor v lažji svet. Dva raztežaja navzgor na začetek žleba  v levem delu. Po žlebu in kaminih približno 2 raztežaja navzgor, dokler ni 20m pred robom možen prestop v levo. levo poševno navzgor čez plat in skozi kamin v grapo. Po njej navzgor. Ozkemu kaminu se izognemo v levo, nato nazaj desno nad njega(stik s smerjo Krožne police). Po razčlembah še dobra dva raztežaja desno navzgor v grapo, ki vodi pod naravnim oknom. Desno ali levo okoli njega in navzgor po skrotju na rob stene.