Spominska smer Marije Kaplje

V A1/IV, III
Vanda Rešič, Miro in Janez Šušteršič in Franci Vrankar 4.9.1977.
ZP Vanda Rešič in Janez Šušteršič 4.3.1978.

Dostop: Od Doma v Kamniški Bistrici po markirani poti in mimo spodnje postaje tovorne žičnice na Kokrsko sedlo v Konec (Pod Trato). Še naprej po cesti ter dalje levo 50 m po lovski poti čez grapo do lovskega stojišča. Dalje po poti skozi gozd vzporedno nad grapo. Malo pred drugim lovskim stojiščem levo po komaj zaznavni gamsji stezici. Mimo vstopa v Bosovo smer do zadnjih dreves. Pod njih tik pod steno po strmih travah mimo vstopa v smer Beli steber na široko gredino pod značilno gladko steno. Po gredini levo do stene. 2 h.

Vstop je na koncu gredine. Po levem delu navzgor na rob naslednje gredine. Po gredini levo do razčlemb, ki vodijo desno navzgor pod previse. Pod previsi prečka levo (najtežje mesto), potem pa navzgor v grapo, ki jo prekinjajo skoki. Tu je konec težav, je pa več rušja. Smer gre potem levo po grebenu, ko pa postane navpičen, se smer umakne levo. Levo je velik krušljiv stolp. Ko je možen prehod levo nad stolpom prečimo v Osrednji grapo in po njej še 100 m do roba stene.