Spominska smer Minke Šimenc

VI-/V+, IV, III
Miran Martinjak in Miro Šušteršič 18.7.1981.
ZP Miran Martinjak, Janez Slokan in Miro Šušteršič, 29.1.1983.

Dostop: Od Doma v Kamniški Bistrici po markirani poti in mimo spodnje postaje tovorne žičnice na Kokrsko sedlo v Konec (Pod Trato). Še naprej po cesti ter dalje levo 50 m po lovski poti čez grapo do lovskega stojišča. Dalje po poti skozi gozd vzporedno nad grapo. Malo pred drugim lovskim stojiščem levo po komaj zaznavni gamsji stezici. Mimo vstopa v Bosovo smer do zadnjih dreves. Pod njih tik pod steno po strmih travah mimo vstopa v smer Beli steber na široko gredino pod značilno gladko steno. Po gredini levo do stene. 2 h.

Vstop 50 m desno od smeri Beli steber (na stojišču je klin z obročkom). Nekaj metrov navzgor do značilne bele luske, čez njo in po poči proti desni v dno kamina. Po kaminu navzgor pod previsno zajedo. Desno v strmo gredo, ki vodi proti desni poči. Po njej do polovice (odcep smeri Orion) na stojišče. Po polici desno v veliko zajedo. Po njej in čez previs do naslednjega previsa. Čezenj in naprej po zajedi na stojišče v kaminu. Skozi kamin in po kotu na krušljiv stolp. Nazaj v kot in po poči v votlino. Iz nje desno čez previs v ploščo. Desno na raz in po njem na polico. Rahlo desno po krušljivem kotu na poličko. Levo pod previsom 5 m navzgor in delikatno desno v lažji svet. Po strmih travah in rušju do velikega viharnika. Desno 50 m in po strmem žlebu navzgor na rob stene (stik z Bosovo smerjo). Dalje po grebenu in levo v žleb. Po njem na vrh.