Miško in njegov uhanek

V A1/ III-IV, led 4
Matej Mošnik in Jure Prezelj 5.1.2002.

Dostop: Iz Kamniške Bistrice v Konec (glej uvod za Skuto) in naprej proti Žmavčarjem. Ko pride steza ven iz gozda na melišče, desno vodoravno po čistini na poraslo ramo. Spust v Kotliško grapo in po njej navzgor približno 400m. 2,30h.

Vstop pod veliko navpično zajedo, tik nad zagozdenim balvanom v Kotliški grapi, levo od Osrednje grape oziroma Direktne variante. Po žlebu navzgor v zajedo in po njej mimo prvega previsa do poči. Malo po njej in desno v ozek slap. Po slapu navzgor in desno v drug slap. Čezenj in desno na stojišče (k). V desno do zajede in po njej ter desno do kamina ter skozenj v votlino. Desno iz votline ter nad njo vodoravno levo do grebenčka. Čezenj in navzgor po navpičnih travah do stene (k). Tukaj poševno v desno navzdol do grebena. Čezenj in dalje v zajedo, po njej navzdol in dalje dol vzporedno z Osrednjo grapo. Desno v Osrednjo grapo pod slap. Dalje po tej smeri navzgor ali navzdol.