Snoopy

VI A3/IV-V, A1
Janez Benkovič in Marko Prezelj.

Dostop: Iz Kamniške Bistrice v Konec (glej uvod za Skuto) in naprej proti Žmavčarjem. Ko pride steza ven iz gozda na melišče, desno vodoravno po čistini na poraslo ramo. Spust v Kotliško grapo in po njej navzgor približno 400m. 2,30h.

Iz belega kota dva raztežaja po strmi gredi desno navzgor. Prestop v glavno grapo in po njej 5 raztežajev navzgor do stolpa. Pod stolpom desno do podstavka in dalje na rušnat grebenček. Še desno do skrajno desnega roba stebra in levo na poličko v stebru. S stojišča nekaj metrov levo in navzgor do krušljivih lusk. Levo preko njih in čez plošče v krušljivo zajedo (K). Po njej do konca in na polico. Najprej levo po njej, nato desno po drugi polici na stojišče. Dalje v zajedo in po njej do konca ter čez previs na stojišče. Poševno desno navzgor in desno okoli previsa ter levo na stojišče. Dalje v kamin in skozi okno ter levo (K) preko plošče na stojišče pod markantno zajedo. Po zajedi 3 m rahlo levo navzgor, nato naravnost po zajedi in levo na stojišče (K). Levo na stebriček in navzgor preko plošče ter čez previs v kamin. Iz kamina in po sistemu razčlemb na vrh stebra. Dalje po travnatem svetu na vrh Brane.