Krožne police

IV+/IV
Stane Klemenc in Miro Štebe.
1P Cene Berčič in Milan Gladek 8.9.1980.

Dostop:

• a) Iz koče na Kamniškem sedlu do Kotličev. 200m navzdol in preko plošč v lijakast udor, ki prehaja v grapo. Po njej 100m navzdol, nato poševno levo v Kotliško grapo in navzgor do velike gruščnate gredine. Če je mnogo snega, je dostop do gredine najugodnejši preko snežišča, sicer pa nižje od snega.
  • b) Podobno kot za Tursko goro(glej opis dostopa za Tursko goro). Pod Tursko goro dalje v smeri proti Zahodni steni Brane oziroma Kotliškemu grabnu. Iskaje prehodov (ali s spustom po vrvi) v Kotliški graben.

Po nekakšnem kotu do navpičnega odstavka. Po levi strani, v začetku po poči, nato proti desni čez rdečo ploščo z majhnimi oprimki(K). Dalje po poči do police in po njej 1 raztežaj proti desni. Po poči levo navzgor 30m nato desno po polici na stojišče. 20 m vodoravno desno in desno navzgor na polico. Naprej 1 raztežaj proti desni po vodoravni polici, nato navzgor po zajedi do kotla, levo od konglomeratne stene (stik z Vojkino smerjo). Dalje navzgor po tej smeri in skozi naravno okno v travnato pobočje ter po njem na vrh.