Fičfirič

VI/V/IV+, III
Grega Justin, Marjan Ostruh ter Dani in Tanja Urbanc 16.8.1987.

Izhodišče: Logarska dolina.

Čas plezanja 3 h.

Dostop: od ovinka (nad odcepom bližnjice), 1 kilometer pred koncem ceste v Logarsko dolino skozi redek gozd navzgor proti steni na melišče, nato desno do krnice pod veliko grapo, 30 min.

Vstop približno 150 m levo od Bele grape in desno od smeri Palouz-Tschada. Desno od vstopa je rdeč greben, levo pa izrazita grapa. Po ploščah 25 m navzgor proti levi na neizrazit greben. Po njem do konca in desno čez plošče v grapo do dreves. Po grapi malo navzdol, tako čez nekoliko previsen skalni odsek na položno ploščo in po njej navzgor proti strehi. Še malo navzgor proti strehi, nato po ploščah pod streho desno v kot in po njem navzgor. Čez previsno sumljivo skalo v kamin in levo pod veliko luknjo, vidno s ceste. Levo v krušljivo strmo grapo, po njej in dalje po ploščah do grma. Po ploščah naprej dva raztežaja in skozi kamin do macesna. Levo na greben (stik s smerjo Polauz-Tschada) in dalje po njegovi levi strani. Dalje po grebenu do Svetlih plati in po njih na rob stene.