Smer Gradišnik-Ogrin

V/II-IV
Dušan Gradišnik in Franc Ogrin, 26.8.1937.
1.ZP z Glavo Planjave Janez Golob in Silvo Jošt 10. do 11.3.1968. 2.ZP-SP Franček Knez 4.2.1979.

Izhodišče: Logarska dolina.

Čas plezanja 5-8 h.

Dostop: od mostu 800 m pred koncem asfaltirane ceste v Logarsko dolino (tam kjer se bližnjica vrne na cesto) levo po kolovozu ob strugi in po poti skozi gozd do konca ravnine. Po slabo vidni stezi po strmem gozdnem pobočju navzgor na melišče pod steno. Čez melišče levo pod steno. 1 h.

Sestop: malo desno navzdol po grebenu, nato levo navzdol po žlebu in mimo balvana v grapo ter po njej navzdol na markirano pot proti Kamniškemu sedlo (mestoma II), 20 min.

Vstop v plitev žleb, ki prehaja v kamin, za veliko, iz doline vidno lusko. Po razu luske navzgor na majhno glavo in z nje levo po široki polici ter preko zapore do vpadnice zajede (tukaj je mogoče nadaljevati levo in zaobiti zajedo-eno mesto IV). Dalje proti desni navzgor po zajedi in po razbitem svetu, mestoma preko težavnih skokov, do gredine. Z nje desno na greben, ki vodi do kamina. Po njem na vrh stolpa in levo v lažji svet. Navzgor, preko izpranih pragov in rahlo desno na rob stene pri Maričkini plošči.