Smer zadnjega srečanja

IV/III
Franček Knez in Jože Zupan 28.5.1977.
1.P Marko Lihteneker in Tone Vovk.

Izhodišče: Logarska dolina.

Čas plezanja 8 h.

Dostop: od mostu 800 m pred koncem asfaltirane ceste v Logarsko dolino (tam kjer se bližnjica vrne na cesto) levo po kolovozu ob strugi in po poti skozi gozd do konca ravnine. Po slabo vidni stezi po strmem gozdnem pobočju navzgor na melišče pod steno. Čez melišče levo pod steno. 1 h.Sestop: po markirani poti na Kamniško sedlo (1.30 h), na Korošico (1 h) ali preko Škarij na Klemenčo Jamo (2 h).

Vstop 100 m desno od smeri Drofenik-Lipold v značilnem rdečem kotu. Po poči in žlebu navzgor 4 raztežaje do zapore. Sledi prečnica levo v porasel strm žleb in po njem do plošč 3 raztežaje. Po poševnih ploščah do gredine. Z nje naravnost navzgor 3 raztežaje do druge gredine. Z nje 2 raztežaja na tretjo gredino. Po poči navzgor in čez ploščo do gredine z veliko rdečo votlino. Na levi strani raztežaj po poči odklanega stebra. Sledi prečnica po gredi-plošči, za tem naravnost navzgor po lažjem svetu do poči. Po poči v lažji svet in po njem na greben. Po njem dva raztežaja do stebra. Naravnost navzgor, nato prečnica v žleb in po lahkem svetu na vrh.