Kavelj 22

VI-/V+,IV,III
Silvo Babič in Sašo Prosenjak 21.6.1986.

Izhodišče: Logarska dolina.

Čas plezanja 6 h.

Skala je srednje krušljiva, na težjih mestih pa trdna.

Dostop: od mostu 800 m pred koncem asfaltirane ceste v Logarsko dolino (tam kjer se bližnjica vrne na cesto) levo po kolovozu ob strugi in po poti skozi gozd do konca ravnine. Po slabo vidni stezi po strmem gozdnem pobočju navzgor na melišče pod steno. Čez melišče levo pod steno. 1 h

Vstop levo od strehe. Ob strehi in čez nekaj skokov dva raztežaja proti levi navzgor in po polički v vpadnici velike zajede. Desno čez ploščo v zajedo. Levo malo navzdol in okoli roba čez zajedico do stojišča. Dalje proti levi čez zajede, previs in poč in skozi kamin-lusko do gredine na mestu, kjer pride na gredino tudi Direktna smer. Po gredini 5 raztežajev proti desni do značilnega križišča gredin. Po levem kraku levo po krušljivi gredi navzgor do plošč. Nato desno in po poči nad previs. Levo pod previs do zajede. Po njej in levo čez ploščo do druge zajede. Po njej v lažji svet. Iskaje prehode po lahkem svetu še 6 raztežajev navzgor.