Smeri

3 P

VII-/VI+,VI, IV
Milenko Arnejšek in Silvo Kragelj 17.9.1986.

Potrebna oprema: 7 kompletov vponk, 3 Jeseničane, 2 specialčka, 3 srednje velike zatiče in 2 metulja vel. 2 in 3. Po smeri se da tudi spustiti po vrvi.

Dostop: kot pri Spominski smeri Saše Kamenjeva (1) do pahljačastega snežišča. Desno po gredini po smeri Prečenje (11). V desno navzgor do konca gredine pod desno stran stebrička, levo od rdeče zajede, kjer poteka smer Kemperle-Murovec.

Vstop kot za Spiralo. Malo navzgor po tej smeri in še naprej po grapici. Levo po poličkah do žlebiča. Po njem navzgor proti poševni strehi in preko plošč desno pod njo. Naravnost čez previs v plošče in v obliki črke S čez nje do poševne poči. Še malo po poči do stojišča. Po zajedi do previsa, čezenj v plošče in po njih proti desni pod poševno streho. Še naprej desno po ploščah in pod previsi pod raz. Okoli raza in navzgor po poči ter levo nad razom do grape. Dva raztežaja po grapi navzgor proti levi, do stika s smerjo Šimenc-Škarja in po njej na rob stene.