Smeri

Smer Kemperle-Murovec

IV/III
Pavel Kamperle in Marjan Murovec avgusta 1950 (PV 51/144).
1.ZP Matej Kranjc in Nejc Zaplotnik.

Čas plezanja: 7-8h.

Delno ponovitev so 13. 8. 1969 opravili Viktor Grošelj, Stane Kranjc, Rado Šerjak in Ludvik Tepina, ki so v zgornjem delu preplezali prvenstveno Kaminsko smer.

Smer poteka po desnem mejnem grebenu nad Žrelom do velikega prodnatega kotla v steni, nato vodi po veliki grapi, nad njo pa po značilni rdeči zajedi.

Dostop: od spodnje postaje tovorne žičnice po poti “Skozi Žrelo” proti koči na Vadinah. V kotlu, kjer pot zavije ostro proti levi (tu se poleti začne zavarovani del poti), pod Žrelom, naravnost navzgor k vstopu, ki ga označuje velik spodmol.

Sestop: desno navzdol do Mlinarskega sedla in po markirani poti k Češki koči (1 h).

Smer poteka ob grapi po deloma poraščenem svetu do velikega kotla (gredina). Na levem robu navzgor in po globelih na desni strani velikega kamina do police. Tu prestop levo preko grape (kamina) na veliko ramo na vrhu gredine, ki pada na levo proti Vadinam. Z rame levo v kot ter po kaminih in plateh (rdeča sklada v zajedi) do lažjega sveta. Po lahkem pečevju s tendenco proti levi na rob stene, nekoliko zahodno od glavnega vrha.