Smeri

Polžek

V+/III-V
Suzana in Viktor Relja 26.8.1995.

Lahka smer z nekaj težjimi mesti. Skala na težjih mestih dobra.

V smeri je ostal en klin. Priporočljiva je 60 m dolga vrv.

Dostop: po markirani poti iz doline do Žrela (1 h). Po smeri Kemperle-Murovec približno 350 m navzgor (I-II) do velikega kotla, kjer omenjena smer skrene levo v kamingrapo. Od tu desno 40 m. 1 h.

Sestop: po smeri Prečenje (11) levo navzdol do Vadin. 1-2 h.

Čez ploščo v kamin, po njem in preko plošč do previsov. Levo po prekinjeni polički pod njimi, mimo okna, nato naravnost na poševno polico. Po njej v votlino. Desno po polici na gredino pod previsi med dve votlini. Levo na polico, preko plošče mimo strehice v lažji poličast svet do kamina v lopo (k). Čeznjo v kamin in rahlo desno do luske. Po počeh levo nanjo in v lažji svet. Proti desni v lepe plošče in preko njih pod poševen kamin. Levo čezenj in po počeh, pod strehicami do raza. Desno v zajedo in po njej do previsa, nato levo na raz in po njem do široke police, po kateri poteka smer Prečenje… (11).