Smeri

Jubilejna smer

V/IV
Franc Ekar, Brane Jaklič in Tomaž Jamnik 1.10.1967 (PV 68/48).
1. P Tomaž Bešter in Slavo Markič 6.7.1968 (Reg.). 1.PP Miro Šušteršič, (Marko Horvat in Janez Slokan) 8.9.1979 (VI-). 1.ZP Janez Slokan in Miro Šušteršič 13.-14.2.1982.

Smer poteka po ploščah v območju velike značilne zajede. Lepo prosto plezanje v dobri skali.

Ponavljalcem priporočamo od opreme: 5-8 klinov in 15 kompletov vponk.

Dostop: od koče na Vadinah po z borovci poraščeni grapi navzgor in desno čez skrotje do globoke grape, ki pada proti Žrelu. Ob njej navzgor do pahljačastega snežišča pod steno (45 min). Nato po gredini desno od pahljačastega snežišča navzgor (markacije). Ko se stena nad njo dvigne, levo po položnih ploščah v votlinico na desni strani značilnega kamina (50 min).

Sestop: po stezi prek Dolgega hrbta v Mlinarsko sedlo in k Češki koči (2 h), ali navzdol na Pode in k Cojzovi koči (1.30 h).

Po kaminu in levo ob njem en raztežaj. Čez plati levo navzgor (3 k) in nazaj v kamin. Preko previsa (2 k) v preduh in lažje navzgor en raztežaj. Levo ven (k) in navzgor na gruščnato gredino. Iz nje desno v kamin in po njem (3 klini v previsu) do zapore. Od tu 20 m levo (2 k) in po žlebovih desno navzgor do njihovega konca. Sledi zračna prečnica v desno (10 m, 3 k), malo navzgor in zopet prečnica v levo (20 m, 6 k) ter navzgor na krušljiv raz. Od tu po polici desno in gladka prečnica v visok kamin. Po njem (III) v lažji svet in na vrh. Namesto po kaminih lahko izstopimo levo od krušljivega raza v lažji svet.