Smeri

Trikot

VI (A1)/V, IV
Edo Pišler in Tone Škarja 26. - 28.8.1960 (PV 61/97)
1.ZP Peter Markič, Andrej in Marko Štremfelj ter Nejc Zaplotnik od 4.-7.3.1977 (Reg.). 1.PP Iztok Tomazin in Earl Wiggins 8.9.1979 (VI-).

Smer poteka po sredini navpične stene trikotne oblike, ki je vrinjena med Štruco in Dolgi hrbet. Je ena težjih smeri v ostenju, nekaj časa je veljala celo za najtežjo v Kamniških in Savinjskih Alpah.

Skala je večinoma čvrsta, zato spada v ožji izbor težjih in zaželenih klasičnih smeri.

Dostop: od koče na Vadinah po z borovci poraščeni grapi navzgor in desno čez skrotje do globoke grape, ki pada proti Žrelu. Ob njej navzgor do pahljačastega snežišča pod steno (45 min).

Sestop: po stezi prek Dolgega hrbta v Mlinarsko sedlo in k Češki koči (2 h), ali navzdol na Pode in k Cojzovi koči (1.30 h).

Vstop 30 m levo od najnižje točke raza. Po polici en raztežaj levo (k), 4 m navzgor na poličko, prestop desno in raztežaj po zajedi (2 k). Levo navzgor preko plati v žleb. Po njem skozi zadnje okno desno ven (k) in 15 m desno navzgor v položen žleb. Po njem ena dolžina do zajede, 50 m po njej in levo na raz (vrh podstavka). Desno po plošči in čez previs (k) v zajedo in po njej do konca (k). Prečnica levo na majhno lusko (slabo varovališče), v levo zajedo, po njej čez previsen kamin in po zajedi do konca. Prestop desno okoli roba (k) in navpično na vrh balkona (k). 6 m rahlo levo navzgor po ploščah (2 k), prestop levo okrog roba in rahlo desno navzgor v smeri razčlemb. Čez rumeno ploščo (2 k) na slabo varovališče v ploščah (levo gladek previs). Po ploščah, ki jih prekinjajo previsi (2 k, ključno mesto), en raztežaj in pol na polico. Desno 10 m po ploščah, nato v navpično poč in na varovališče desno na robu velike luske (10 m nižje velika votlina z vodo, možic). Za lusko navzgor po strmem grušču 15 m na varovališče pod zaprtim kaminom. Na desni strani po poči v gladkih ploščah (2 k) in desno okoli roba v dno krušljivega kamina. Desno po strmi zajedi z dna kamina na raz in po njem naravnost navzgor dve dolžini (krušljivo) na grebenček. Na stolp, sestop 10 m v škrbinico (možic) in še dva raztežaja po lahkem pečevju na rob stene.