Smeri

Zahodna smer

V-/IV, III
Rudolf Fritsch in Walter Lindenbach 15.9.1929 (NA 289).

Dostop kot pri smeri Petrova smer (32) ali kar po Kratki Nemški smeri (21).

Sestop: z vrha po markirani poti navzdol na Mlinarsko sedlo in dalje na Češko kočo. 1.15 h.

Po veliki zeleni gredini levo do vznožja izrazite grape (možic). Po skrotju en raztežaj na gruščnato mesto in po ozki zeleni gredici ven na sprva slabo izraženo rebro. Po njem navkreber do sedelca (možic). Dalje proti rdečim previsom. Težavno po strmem rebru do ravne zareze. Malo navzgor in desno okoli roba (težavno) v ploščat kot. Še nekaj metrov navzgor in desno do mogočnih rdečih previsov. Raztežaj poševno desno in navzgor (IV, k). Dalje čez rdečo plat na rob (zelo izpostavljeno). Čez veliko stopnjo navzgor in desno v majhen kot. Po poči, ki višje preide v žleb in levo po izraziti polici okoli roba do njenega konca. Sledi strma vršna stena. Po žlebasti zarezi navzgor do majhne vdolbine. Po ploščati poči (V-) in višje na desno. Po nekaj metrih zopet na levo (IV, k). Sledi težaven izstop na majhno stojišče. Od tod navzgor na zahodni greben in lahko na vrh.