Smeri

Gunceljska

V+/V, III
Viktor Grošelj in Rado Šerjak 9.8.1969 (Reg.).
1.SP Davo Karničar 22.8.1991.

Čas plezanja: 6-7h.

Dostop: od spodnje postaje tovorne žičnice po poti “Skozi Žrelo” proti koči na Vadinah. V kotlu, kjer pot zavije ostro proti levi (tu se poleti začne zavarovani del poti), pod Žrelom, naravnost navzgor k vstopu, ki ga označuje velik spodmol.

Sestop: po smeri Prečenje severne in severozahodne stene (11) levo navzdol do pahljačastega snežišča in čez melišče do koče na Vadinah. 30 min.

Vstop s snežišča v vpadnici rame Dolgega hrbta. Dva raztežaja rahlo desno pod plati, razčlenjene z žlebiči. Po njih navzgor do previsnega trebuha (k). Poševno levo navzgor v kamin (k). Levo nad njim je stojišče. Tri dolžine naravnost navzgor do črne razčlenjene plošče. Povprek na poševno zeleno gredino. Nekaj metrov poševno levo navzgor preko prislonjene plošče do izrazitega previsa. Raztežaj poševno desno navzgor na slabo stojišče. Preko previsa (V+, 2 k) desno okoli roba v poč in preko majhnega krušljivega previsa na dobro varovališče (2 k). 30 m navzgor, nato prečnica v levo (k) na stojišče. Levo okoli roba do previsnega skoka in 3 m navzgor v lažji svet. Raztežaj proti levi v smeri kamina in preko njega v položnejši svet. Nekaj raztežajev desno navzgor v kamin. Iz njega po krušljivem svetu v levo in okoli roba v strmo razčlenjeno steno. Nekaj metrov navzgor v položno grapo in po njej do vrha rame (možic).