Smeri

Vzhodna smer

III/II
Thomas Arbeiter, Karl Greenitz in Richard Weitzenbck 14.9.1907 (NA 287).

Čas plezanja: 1.30-2h.

Smer vstopa z značilne rame in poteka čez gladke plošče in strme stopnje v škrbino desno od glavnega vrha. Lahko plezanje v mestoma krušljivi skali.

Dostop: po smeri Prečenje severne in severozahodne stene (11) ali po smeri Spominska smer Križnar-Škerl (23) do velike gredine (z Vadin 1 ura).

Sestop: z vrha po markirani poti navzdol na Mlinarsko sedlo in dalje na Češko kočo. 1.15 h.

Z desnega roba gredine čez nekaj strmih stopenj do previsa. Levo čez zaporedne plošče in skozi kratek kamin. 30 m desno poševno navzgor čez strme plošče na rebro. Po krušljivi skali nekaj raztežajev naravnost navzgor na strmo prodnato polico. Nekaj metrov levo in navzgor na gredino. Levo navzgor čez grušč in plošče na zgornji rob gredine. Naprej čez navpično rdečo stopnjo v grapo in čez zagozden balvan. Strmo stopnjo obidemo čez škrbino na desni. Nato navzgor do previsov in levo na ozko polico. Z njenega konca preko krušljive previsne stopnje na prodnato gredino. Po počeh navzgor v škrbino in na zavarovano pot.