Smeri

Teranova smer

Zimska
50°- 80°,
Tine Kristan in Danilo Patarčič 6.2.1982.

Smer je zanimiva le pozimi. Poteka v območju smeri Jeunesse. Zadnja leta je ta smer pogost plezalni cilj mnogim alpinistom. Težavnost je odvisna od snežnih ali lednih razmer.

Dostop: od spodnje postaje tovorne žičnice po poti “Skozi Žrelo” proti koči na Vadinah. V kotlu, kjer pot zavije ostro proti levi (tu se poleti začne zavarovani del poti), pod Žrelom, naravnost navzgor k vstopu, ki ga označuje velik spodmol.

Sestop: preko snežišč navzdol h koči na Vadinah in po poti v dolino. Nevarnost plazov!

Po snežnem stožcu proti kotu navzgor do velike votline. Raztežaj navzgor v manjšo votlino. Iz nje navzgor proti tesni lopi, desno iz nje in navzgor do stojišča v plitvi lopici. Kratek raztežaj navzgor do naslednje plitve lopice. Raztežaj navzgor čez širše snežno pobočje v grapo. Po njej dva raztežaja do večje votline. Desno v grapo, ki se oži in iz nje levo na polico pod razom grebena. Raztežaj po poličkah proti levi in navzgor preko roba grebenčka.