Smeri

Trojka

IV+/IV, III
Iztok Belehar, Franc Ekar in Tomaž Jamnik 4.10.1969 (PV 70/196).
1. P Jože Ciperle in Dušan Sitar 10.10.1976 (Reg.).

Lepa smer v dobri skali. Zgornji del je krušljiv in naložen.

Dostop: od koče na Vadinah po z borovci poraščeni grapi navzgor in desno čez skrotje do globoke grape, ki pada proti Žrelu. Ob njej navzgor do pahljačastega snežišča pod steno (45 min).

Vstop je skoraj enak kot za Trikot. Čez plošče navzgor v veliko votlino (k). Iz velike votline proti desni 8 m navzgor na stolpiček, nato po zajedi proti levi do roba velike votline. Po zajedi naprej 4 m navzgor na zgornji rob velike votline in desno pod previsom čez gladek žleb v zajedo. Po njej navzgor pod kamin (k) in skozenj do votline. Skozi preduh na grebenček in po njem, mestoma čez gladke plošče, skoraj do vrha, nato levo v votlino. Skozi preduh v žleb in po njem, mestoma čez gladke stopnje do velikega kotla (k). Malo navzgor in levo čez gladko stopnjo, nato navzgor po grebenu in proti desni (levo v votlini je majhen balkon). Desno navzgor po gredici do kota (k), prestop desno pod previsom, še desno po razčlembah in navzgor čez plošče (k) na poličko (k). Levo v kot in navzgor skozi kamin, nato desno ven in po ploščah ter levo nazaj v kot. Desno od kota po ploščah navzgor, nato levo v grapo, po njej in čez ploščo v majhno votlinico (k na stropu). Po zajedi mimo druge votlinice, desno okoli previsa v grapo in po njej navzgor do večje grape (v kateri je običajno sneg). Proti desni dva do tri raztežaje navzgor po razčlenjenem svetu po grapi in čez položne plošče do votline s preduhom. Desno od votline čez strmo stopnjo in proti desni navzgor na grebenček. Po njem do stojišča (skalno uho). Desno okoli roba v žleb, po njem in dalje po zajedici, nato navzgor po žlebu do razcepišča. Po levem žlebu in levo po grebenčku navzgor do skalnega ušesa. Desno v žleb, po njem do konca in levo po grebenčku na vrh Dolgega hrbta.